Fri frakt över 700 kr

Snabb leverans

Trustpilot: Utmärkt 4.6

 

Hur gör jag vid ångerrätt?

Det går utmärkt att ångra köpet under förutsättning att nedanstående villkor efterföljs:

- Ångerrätten gäller 90 dagar fr.o.m den dagen då du skäligen kan ha tagit emot varan.
- Varan och förpackningen ska vara i exakt samma skick som när du mottog den.
- Produkten skall vara komplett, detta innebär att alla tillbehör måste returneras.
- Försändelsen måste returneras via Posten. Detta så att vi får det levererat direkt till oss.
- Försändelsen måste hämtas ut på Posten. Paket som inte hämtas ut debiteras med 395 kr.

Följande ska medfölja i returen:
Ordernummer
Meddelande om att du vill åberopa ångerrätten.

Adress:
ITsajten i Kalmar AB
Box 103
391 21  KALMAR

Vid ångerrätt står kunden för returfrakt och ursprunglig frakt.

Vi rekommenderar dig att du skickar returen spårbart för en säkrare leverans. Skickar du inte spårbart så kan vi inte hjälpa dig om din försändelse försvinner i PostNords hantering.

Observera att företag inte har ångerrätt.


KORTBETALNING

Har du betalat via kort så kommer pengarna att sättas tillbaka på det konto som ditt kort är kopplat till.

KLARNA FAKTURA

Viktigt! Glöm inte att skjuta fram ditt förfallodatum för att undvika onödiga avgifter. Gör det själv på Mitt Klarna eller kontakta Klarnas kundservice här: https://www.klarna.com/se eller på 08-120 120 10. Så snart vi behandlat din retur kommer din faktura uppdateras och du får en ny tillsänt dig via e-post. Har du redan betalat din faktura så kommer Klarna att göra en återbetalning till dig. Saknar klarna dina uppgifter kommer dem att kontakta dig via mejl.